دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی/به امید دربی جذاب در اصفهان و آبادان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 561794
_316.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز در حساس‌ترین بازی استقلال صدرنشین میزبان نساجی مازندران است. البته دربی اصفهان و خوزستان هم در نوع خودش می‌تواند جذاب باشد.


در زیر نگاهی به این بازی‌های می‌اندازیم؛


استقلال-نساجی


این بازی از یک جهت برای محمود فکری  خاص است. او اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر را روی نیمکت نساجی تجربه کرد و به خاطر عملکرد موفق در این تیم بود که به نیمکت آبی‌ها رسید.


فکری این فصل را هم با نساجی استارت زد و این تیم را تقریبا خودش بست اما وقتی مدیران استقلال با مربیان مدنظرشان به توافق نرسیدند به فکری اعتماد کردند. انتقالی که جنجال آفرین هم شد تا حدی که کار به شکایت باشگاه مازندرانی از سرمربی سابقش انجامید.


در هر صورت استقلال امروز میزبان تیمی است که در بحران بسر می‌برد و امتیاز گرفتن از این بازی می‌تواند برای آنها بسیار حیاتی باشد.


ذوب‌‌آهن-سپاهان


دربی اصفهان از نظر جدولی اصلا حساس نیست چرا که فاصله دو تیم در جدول رقابت‌ها بسیار زیاد است. شرایط ذوب‌آهن اصلا مساعد نیست و این تیم یکی از تیم‌های مدعی سقوط به حساب می‌آید. 


در سوی دیگر سپاهان در بازی قبل خود شکست عجیبی را مقابل شهرخودرو متحمل شد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. بدون شک نویدکیا دوست ندارد امروز هم تیمش امتیاز از دست بدهد.


پیکان-ماشین‌سازی


دو تیم با شرایط کاملا متفاوت اما از نظر توان تیمی تقریبا برابر. پیکان علی‌رغم اینکه کمترین هزینه را در فصل نقل و انتقالات داشت اما تیم با ثبات و با کیفیتی نشان داده و خیلی زود خودش را از جمع قعرنشین‌ها جدا کرده است. اما ماشین‌سازی اصلا تیم خوبی نشان نداده و سخت بتوان شانسی برای بقای این تیم در لیگ برتر قائل شد. 


آلومینیوم-سایپا


دو تیم با جوان و سخت‌کوش که خیلی سخت در بازی‌های خود امتیاز می‌دهند. آلومینیوم شروع خوبی نداشت اما رفته رفته بهتر شد و حالا جزو تیم‌های میانه جدول است. سایپا هم با وجود کم مهره بودن تیمی با کیفیت به حساب می‌آید که توان بردن هر تیمی در لیگ را دارد.


گل‌گهر-نفت‌مسجد سلیمان


این بازی هم می‌تواند جذاب و پربرخورد باشد. از این جهت که هر دو تیم فوتبال نترس و تهاجمی را ارائه می‌دهند و نتایج غیر منتظره زیادی هم کسب کرده‌اند.


گل‌گهر با قلعه‌نویی همچنان تیمی خطرناک مخصوصا در خط حمله است و نفتی‌ها هم به مانند فصل پیش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


صنعت نفت -فولاد


دربی خوزستان هم از هر جهت می‌تواند دیدنی باشد. البته به شرطی که کادرفنی فولاد نخواهد بازی را از میانه زمین ببندد و  به نوعی بازی تخریبی را در دستور کارش قرار دهد. تفکری که باعث شده خیلی از بازیکنان تکنیکی فولاد نتوانند تمام توان تهاجمی خود را در زمین بکار گیرند.


شاگردان پورموسوی هم تیمی قابل احترام هستند که از ابتدای فصل در بالای جدول حضور دارند.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته